Rólunk

Üdvözöllek a Fittésmost oldalon, ahol izgalmas és remélhetőleg számodra is hasznos ötleteket, életviteli tanácsokat, újszerű edzéstechnikákat  szeretnék megosztani veled, melyekkel te is megreformálhatod az életed.

Szegedi András – Életmód Kutató és Tanácsadó

   Évtizedek óta foglalkozom az emberi test és tudat kutatásával, a fittebb, egészségesebb és boldogabb életvitel megteremtése érdekében. 20 éve meditálok, eddig összesen több, mint tízezer órát töltöttem meditációval, ami több mint egy évnek felel meg. Meggyógyítottam magam számos betegségből, amire sokszor az orvosok sem tudtak megoldást találni, például néhány éve még a cipőfűző bekötése is gondot okozott  a gerincproblémáim miatt, a térdembe pedig már tíz évvel ezelőtt protézist akartak beültetni, amire szerencsére nem került sor és ma már 12 km/h sebességgel futok. 1,5 dioptriát javítottam a látásomon és olyan szintre fejlesztettem az immunrendszerem, hogy több mint egy éve nem voltam beteg, pedig korábban évente legalább négy alkalommal utolért a megfázás, torokfájás, jó néhány antibiotikum kúrával fűszerezve. De hogyan sikerült elérnem ezeket az eredményeket?

Kifejlesztettem egy életreform programot, amelynek három alappillére van.

  1. A testmozgás (Bodyhiit rovat)
  2. Az életmódváltás (például immunrendszer erősítés, látásjavítás, alvásjavító praktikák, a fejfájás természetes kezelése, stb. (Életmód rovat).
  3. Egészséges táplálkozás, ötletes receptekkel (Táplálkozás és Receptek rovat)

A leírt gyakorlatok és ötletek mindegyikét kipróbáltam és többségüket jelenleg is alkalmazom. A bemutatott módszerek többsége tudományos kutatásokkal van alátámasztva, nem mágia, nem csoda, hanem maga a valóság és egyetlen titka van csupán: alkalmazni őket! Kívánom, hogy számodra is hozzanak nagyszerű eredményeket és sok örömet az oldalon bemutatott módszerek és gyakorlatok. Kezdd hát el életed megreformálását! Itt és most!

A Bodyhiit csapat

Az oldal fontos része a Bodyhiit edzésfilozófia és a szakaszos, intenzív testmozgáson alapuló gyakorlatok. Az ötlet onnan indult, hogy, egyrészt nem voltam elragadtatva a heti edzések eredményével és egyszerűen nem fért bele az időmbe a heti 6-8 óra.

Ezért keresni kezdtem. Keresni valamit, amivel kevesebb idő alatt, jobb eredményeket érhetek el, ugyanakkor változatos és izgalmas gyakorlatokat végezhetek. És jött a Hiit, ami pont azt kínálta, amit kerestem: rövid idő alatt, hatékonyabb állóképesség javítás és izomfejlesztés, izgalmas és élvezetes gyakorlatok, optimális zsírégetés, és remek közérzet.

Már egy hét után sokkal jobb volt az erőnlétem, jobban éreztem magam fizikailag, aztán 1 hónap múlva a barátok közül többen megkérdezték, hogy te gyúrni jársz?  Az igazság persze az volt, hogy korábban is jártam évekig, de senki nem vett észre semmit.

A Bodyhiit csapat tagjai között köszönthetünk két remek személyi edzőt, Bogdán Barbarát és Hódi Gábort, akik az alábbiakban mutatkoznak be!

  Bogdán Barbara – Személyi edző, Hiit oktató

5 évesen kezdtem el ritmikus gimnasztikázni, majd áttértem a fitness területére, amibe bele is szerettem, és 10 éven keresztül egyesületben versenyszerűen űztem.

Lételemem az emberekkel való kommunikáció, a helyes és szép testtartás és mozgás, az emberek egészségének javítása mind mozgás, mind pedig a helyes táplálkozás segítségével. Fontosnak tartom megértetni az emberekkel, hogy minden elhatározás kérdése, minden a fejünkben dől el és bármit elérhetünk, amit csak akarunk.

A rendszeres sport fejleszti az akaraterőt, koncentrációs készséget, kitartást, pozitív hozzáállást; nem mellékesen mozgás során endorfin termelődik, melytől boldogabbak leszünk.

A Hiit edzéstechnikával, picivel több, mint 3 éve foglalkozom.  Az utóbbi években vált nagyon népszerűvé ez a magas intenzitású szakaszos edzés. Tapasztalataim alapján monoton, hosszú távú kardió jellegű edzés is hatékonyan égeti a zsírt, fejleszti az állóképességet, de a rövid-szakaszos intenzitású edzés kutatások szerint is hatásosabb rendszer az alakformálásra, zsírégetésre és az állóképesség fejlesztésére.

Szeretem benne, hogy változatos, sohasem unalmas, a gyakorlatok sokszínűek és izgalmasak. Leginkább a saját testsúlyos gyakorlatokat preferálom funkcionális eszközökkel, mint a trx, a kettlebell,  a hajókötél, medicin labda stb.

Ezen az oldalon pedig azt szeretném elérni, hogy minél többen kezdjétek el a testedzés valamilyen formáját, azért, hogy egy fittebbek és egészségesebbek legyetek. Ennek az egyik nagyszerű módszere a Bodyhiit, amit részletesen bemutatunk az oldalon.

Hódi Gábor – Személyi edző, Hiit oktató

 Mióta az eszemet tudom, a sport központi helyet foglal el az életemben. A testépítéssel és a fitness életmóddal 5 éve foglalkozom. Egy focipályán szerzett sérülés miatt kezdtem el rendszeresen konditerembe járni, és szerettem bele  a fitness világába.

Nem sokkal később döntöttem el, hogy az eddig megszerzett tapasztalataimmal másoknak is szeretnék segíteni, hogy elérjék céljaikat ezen a területen. Hihetetlen, hogy kellő elszántsággal , kitartással és hozzáértő segítséggel mi mindenre képes a testünk.

Magával a Hiit módszerrel több évvel ezelőtt ismerkedtem meg, mikor még fociztam. Már akkor is ezzel a módszerrel fejlesztettük az állóképességünket. Mind a személyi edzéseimen mind a csoportos óráimon előszeretettel alkalmazom ezt a technikát, illetve én is ezt a módszert használom amikor szeretnék javítani állóképességemen vagy épp szálkásodni szeretnék. Elképesztő milyen eredményeket lehet elérni  akár heti három alkalommal végzett 15-20 perces Hiit edzéssel. A gyakorlatoknak végtelen számú variációja van, én főleg a funkcionális gyakorlatokat részesítem előnyben. A Bodyhiit program gondosan összeválogatott, hatékony gyakorlatsorokat tartalmaz, melyeket akár otthon is szabadon gyakorolhatsz.